I cóż, że o Szwecji? – Natalia Kołaczek

Dość długa przerwa nastąpiła częściowo przez moje zniechęcenie, a także przez brak czasu. Zaczęłam też grać w grę, która za bardzo mnie wciągnęła, bo nie słuchałam przestróg znajomych. 😉 Przede wszystkim przyznam się szczerze, nie za bardzo miałam czas czytać. Ale koniec tego, wracam do żywych i do bloga. Zapraszam na nowy post!

Mój marazm został na szczęście przerwany i wracam do boju. Dlaczego? Przez książkę, która tematem bliska jest memu sercu, a mianowicie „I cóż, że o Szwecji?’ autorstwa Natalii Kołaczek. Szwecja od zawsze mnie interesowała, dlatego bardzo szybko zaczęłam czytać wszystko, co chociaż trochę było z nią związane. Co później przekształciło się w niemałą obsesję, ale zaowocowała moją znajomością języka szwedzkiego, którą nadal rozwijam.

Książka, mimo niepozornych rozmiarów, naładowana jest gigantyczną ilością ciekawostek przez co staje się niesamowita pod względem treści dla osób zainteresowanych szwedzkim światem. W oczy rzuca się też przepiękna okładka, a także duża ilość autorskich zdjęć w środku. 

Fakty przedstawione w sposób przypominający dobrze opowiedzianą historię w gronie znajomych. Czytało się ją zaskakująco łatwo i szybko, aż było mi smutno, że to był koniec. Jednakże autorka zostawiła coś dla ciekawskich, a mianowicie wykaz stron, które może zachęcą czytelnika do własnego researchu.

Pani Natalia pisze również bloga, do którego bardzo chętnie zaglądam przez moje zainteresowanie szwedzką tematyką. Jeśli go nie znacie, to koniecznie odwiedźcie! (Klik)

Książka jest dla laików, ale także dla wyjadaczy, który już są obyci z tematem, bo coś na pewno ich zaskoczy. Od razu widać, że została stworzona przez osobę z pasją!

Jeżeli chcecie się przekonać, ile wynalazków zawdzięczamy Szwedom, jak tak naprawdę wygląda szwedzkie równouprawnienie, jak zagadać Szweda i przełam własne utarte stereotypy na temat Szwedów, to do dzieła! Biegiem po książkę!

Serdecznie ją polecam, bo warto!


Tytuł: I cóż, że o Szwecji?
Autor: Natalia Kołaczek
Wyd. Poznańskie
Ilość stron: 248

Follow my blog with Bloglovin

Skomentuj

